Stížností se rozumí vyjádření nespokojenosti s kvalitou práce zaměstnanců nadace.
Každý má právo stěžovat si na kvalitu práce zaměstnanců nadace nebo další jevy, se kterými v souvislosti s nadací není spokojen.
Podnětem se rozumí nové návrhy, nápady na zlepšení nebo způsob práce nadace.
Stížnost/podnět lze podat:
Nadace J&T eviduje všechny stížnosti v písemné podobě ve speciálně určeném šanonu: „Evidence stížností“. Podněty eviduje také v písemné podobě ve speciálně určeném šanonu: „Evidence podnětů“.
Stížnost/podnět se vyřizuje ve lhůtě 30 pracovních dnů od jejího doručení. Pokud nelze lhůtu dodržet, bude o tomto podávající písemně informován.
Stížnost/podnět lze podat jakémukoli zaměstnanci nadace, který ji dále postoupí.
Stížnost/podnět vyřizuje ředitelka Nadace J&T, která informuje o průběhu vyřízení stížnosti/podnětu Správní radu Nadace J&T. Ředitelka může určit konkrétní osobu, která bude za vyřízení stížnosti/podnětu odpovídat.
Nepřipouští se, aby stížnost vyřizoval zaměstnanec, vůči kterému tato stížnost směřuje.
Stěžovatel je s výsledkem vyřízení vždy písemně seznámen.
Veřejný ochránce práv
Údolní 39
602 00 Brno
tel. 542 542 888
www.ochrance.cz
podatelna@ochrance.cz
Český helsinský výbor
Štefánikova 21
150 00 Praha 5
tel. 257 221 142
www.helcom.cz
poradna@helcom.cz